onsdag 24 februari 2010

En hälsning från andra sidan

Så var man här. På andra sidan 30-årsstrecket.

-Hallå alla ni ungdomar där borta på den gamla sidan (fast unga sidan kanske är mer korrekt att säga)! Vad gör ni? Här borta är det ganska jävla tråkigt! Ungefär lika tråkigt som på eran sida! Det hände inget särskilt över en natt (förutom att man skämtsamt blir kallad för gamling emellanåt). Det var ju synd! Men snart!

-Hej alla vänner som nyligt eller sedan länge passerat strecket! Jag är på er sida nu! Omfamna mig! Dela med er av vad ni har för er i denna vuxenhetens hemliga klubb! Jag vill veta! Det har gått två veckor nu och jag har ännu inte fått någon inbjudan. Har Posten strulat till det nu igen?

Kanske är det för att jag inte haft fest ännu. Man kanske inte blir 30 på riktigt om man inte raglar över gränsen. Jag ska testa på lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar